Gwarancja

Serwis i gwarancja

Produkty w naszym sklepie objęte są 24 miesięczną gwarancją, co zapewnia Klientowi komfort i bezpieczeństwo na lata. Aby skorzystać z gwarancji / serwisu, należy postępować zgodnie z poniższą procedurą gwarancyjną / serwisową. 

  1. Uzupełnić formularz konkretnego producenta. Formularze Producenta: CanonNikonSigmaTamronSony Pozostali producenci (np. Garmin, Apple, inni): Formularz serwisowo-gwarancyjny
  2. Opisać usterkę i wysłać formularz na adres serwis@i-hurtownia.pl w odpowiedzi dostaną Państwo niezbędne informacje potrzebne do dalszej realizacji procesu gwarancyjnego / serwisowego.
  3. Przesłać produkt na wskazany w mailu adres autoryzowanego serwisu.
  4. Sama naprawa i realizacja odbywa się przez autoryzowane serwisy. Po zakończeniu naprawy produkt wraca kurierem do klienta. 

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo: reklamacje@i-hurtownia.pl

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt (adres zostanie wysłany mailowo po zgłoszeniu reklamacji), który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Uwaga: czas naprawy przez autoryzowany serwis zależny jest od producenta, dostępności części i zasobów, czas ten nie powinien być dłuższy niż 30 dni roboczych od czasu podjęcia decyzji o naprawie produktu, producent zastrzega sobie możliwość wydłużenia tego czasu.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Zwroty

Przysługuje Państwu możliwość zwrotu towaru w przeciągu 10 dni od jego dostawy. Towar musi być zwrócony w stanie nowym tak jak został dostarczony. Każdorazowo przed zwrotem towaru należy skontaktować się z biurem: biuro@i-hurtownia.pl aby uzyskać informacje na temat adresu do wysłania zwracanego towaru. Adres może się różnić ze względu na wysyłkę towarów od różnych dostawców z różnych magazynów. 

  1. Prześlij do nas informacje o planowanym zwrocie towarów, email kontaktowy: biuro@i-hurtownia.pl każdy email powinien zawierać niezbędne informacje: numer zamówienia, dane klienta, nazwę i cenę produktu, numer konta na które mają być zwrócone środki
  2. Po otrzymaniu od Państwa informacji i zapoznaniu się z nimi, dostaną Państwo informacje zwrotną na jaki adres należy odesłać towar
  3. Po sprawdzeniu przez nas towaru, zostanie zrealizowany zwrot środków na podany przez Państwa numer konta.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@i-hurtownia.pl Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację lub przejść przez proces gwarancyjny, serwisowy. 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl